Avatar billede kalliope Praktikant
04. april 2019 - 22:20 Der er 2 kommentarer

Støjsvag bærbar pc til gaming

Jeg er på jagt efter en støjsvag, bærbar pc til gaming, fotoredigering mv.

Det er vigtigt for mig, at den designmæssigt ikke ligner en gamer-computer, men at den er elegant og neutral. Den skal ikke kunne bruges til hardcore gaming, men kunne klare spil som f.eks. Ages of Empires, Mindcraft og Sims4; på sigt dog også helst lidt mere krævende spil alla Fortnite. Det vil være en familiecomputer, som primært vil være i hjemmet og ikke skal transporteres ret ofte.

Jeg har pt. kig på en Lenovo Legion, men er i tvivl om hvad jeg skal prioritere ift. lagring, cpu, grafikkort mv. Det er også muligt, at det slet ikke er det rigtige valg til mit behov?

Jeg har virkelig mange billeder, videoer mv., som i dag ligger på eksterne harddiske, og tænker derfor jeg skal prioritere RAM.

Jeg overvejer pt. disse:
https://www.wupti.com/produkter/computer-og-it/pc-gaming/gaming-pc/baerbar-gaming-pc/lenovo-legion-y530-15ich-baerbar?cid=pc_911205000000

https://www.elgiganten.dk/product/pc-tablets/barbar-computer/LE81FV00F9MX/lenovo-legion-y530-15-6-barbar-gaming-computer-sort

Jeg er også i tvivl om den er støjsvag nok og om skærmen er god nok. Jeg har et budget på ca. 7.000, evt. lidt mere, hvis man virkelig får meget mere for pengene og hvis man kan forvente at computeren vil kunne bruges til spil mv. mange år fremover.

Jeg håber at I kan hjælpe mig med at få valgt den rette computer. :)
På forhånd tak.
Avatar billede Slettet bruger
04. april 2019 - 23:26 #1
Det ligner at du allerede har fundet rette.
- Officielt krav er overgået, ja, gå efter den, er godt valg, men jeg har andet i min tanker. Jo, ser fint og kan roligt købe den for din behov.