Avatar billede HansP Praktikant
05. april 2019 - 13:36 Der er 3 kommentarer

Hvor får man billeder til en hjemmeside?

Hej allesammen,
jeg er hoppet med på iværksætterbølgen og wordpressbølgen og har kastet mig ud i at bygge min første hjemmeside. Det er en såkaldt affiliate side, hvor man kan tjene penge på at hjælpe webshops med at sælge deres produkter og hjælpe kunderne med at finde frem til de bedste produkter.

Siden hedder http://ammepudeguide.dk og søger at hjælpe nybagte mødre med køb af den rette ammepude; det var lidt et problem, som min kone havde, da vores børn var i den alder. Vi eksperimenterede med flere ammepuder, men fandt først en, som var rigtig god efter flere forsøg.

Som I kan se, så er der ikke nogen billeder på siden endnu, og jeg spekulerer på, hvor man kan få nogle rigtigt gode billeder henne? Og er det noget copyright man skal være opmærksom på?

Mange tak,
Hans
Avatar billede Slettet bruger
05. april 2019 - 13:43 #1
der er (C) på alle billeder
hvis du er affiliate, burde du få billeder fra disse websteder
det er du jo nødt til. du kan jo ikke vise noget anderledes, end den ægte vare som klikkes ind på

en webshop får taget prof billeder af varerne i et studie med korrekt belysning osv..
Avatar billede HansP Praktikant
05. april 2019 - 13:48 #2
Ah, okay, på den måde! Det må jeg jo så prøve. Tak for dit svar : )
/Hans
Avatar billede jescool31 Praktikant
21. januar 2020 - 18:38 #3
Der findes også stockhjemmesider hvor du kan hente gratis stock billeder. Der er mange af dem, men f.eks. pixabay.com og pexels.com har en masse stockbilleder. Måske er der nogle billeder som passer til dine produkter :)

Jeg ved der er en del webshops, som bruger stockbilleder til deres blogs, f.eks. https://mettepshop.dk