Avatar billede Slettet bruger
06. april 2019 - 14:43 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Mindre sikker apps.

Jeg får denne besked fra PopPeeper eMail: Error [AUTENTICATIONFAILED] Invalid cretinfials falure.
Jeg er ret sikker på, at det skyldes, at jeg fik en opfordring fra Chrome om at slå mindre sikker apps fra, som jeg fulgte.
Jeg kan huske, at jeg slog denne funktion til for at få PopPeeper til at køre.
Problemet er, at jeg ikke kan finde det sted,  hvor det sættes til igen. Det er formodentlig i PC-indstillinger, men jeg har ledt forgæves.
Så hvis nogen, sådan lige, ved hvor det er, vil det være fint.
Avatar billede ErikHg Ekspert
06. april 2019 - 15:09 #1
Avatar billede Slettet bruger
06. april 2019 - 15:14 #2
Desværre, jeg forstår ikke noget af det han siger :-)
Avatar billede Slettet bruger
06. april 2019 - 15:25 #3
Men du har fortjent en "Synes godt om", for du fik mig til at  søge på nettet med spørgsmålet . Og svaret var :
1. Gå til din Google-konto.
2. Klik på Sikkerhed i navigationspanelet til venstre.
3. Klik på Aktivér adgang i panelet Adgang for mindre sikre apps nederst på siden.

Tak for dit indput.😊
Avatar billede ErikHg Ekspert
06. april 2019 - 16:15 #4
Velbekomme :-)