Avatar billede Mikkel Novice
09. april 2019 - 11:22 Der er 1 kommentar

Cloudflare - Den gratis version

Hej.

Jeg har netop oprettet en cloudflare og sat den sammen med mit domæne: https://backpackingrejser.dk/

Jeg gjorde det fordi jeg tænkte den kunne gøre noget godt for hastigheden.

Men nu synes jeg faktisk den er blevet langsommere?

Bruger i Clouflare og hvilke erfaringer har i med det?

Eventuelt nogle tips til load-hastighed til min side?

Mvh Mikkel
Avatar billede schack Mester
09. april 2019 - 14:23 #1
Din forside bliver f.eks ikke cached uden at du konfigurerer en page rule til det.
Derudover skal du nok fjerne de "no cache" instruktioner du også har på forsiden.
Prøv det så vil du se en forside som loader hurtigt.