Avatar billede TTA Seniormester
14. april 2019 - 20:46 Der er 1 kommentar og
1 løsning

GoPro virker ikke

På et tidligere tidspunkt havde jeg en LG telefon, som jeg uden større problemer kunne tilslutte og styre mit GoPro kamera med.

Nu har jeg imidlertid fået en anden telefon (OnePlus). Og nu kan jeg slet ikke få hverken kamera eller app til at fungere. Der er kun to knapper på GoPro-kameraet, men de skal bruges til hundredevis af indstillinger. Alene det at parre de to enheder er nærmest umuligt. Kameraet slukker efter få sekunder, det fejler eller jeg får besked om at der ikke er noget SD-kort i (men det er der!).

Vejledningen, jeg får i appen, kan ikke bruges, da de nævnte funktioner ikke er på kameraet.

Kan nogen helt kort fortælle hvordan jeg parrer de to enheder, så jeg kan tænde og slukke kameraet via telefonen?
Avatar billede TTA Seniormester
14. april 2019 - 21:02 #1
Jeg kan lige nøjagtig nå at tilslutte de to enheder - så slukker kameraet på telefonen - og det kan IKKE tændes igen. Jeg skal starte HELT forfra; slette appen, downloade og installere den igen, parre de to enheder....for kun at få ca. 10 sekunders transmission, herefter kappes forbindelsen....
Avatar billede Oscar_2not Praktikant
15. november 2020 - 22:27 #2
Jeg kan ikke slukke mit gopro ved ikke hvorfor