Avatar billede LS110 Novice
15. april 2019 - 08:01 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Video afspilles ikke på motogp.com

Hej eksperter

Jeg ser videoer på motogp.com, uden problemer, men for 14 dage siden, har jeg ikke kunne starte nogen videoer mere.

Jeg trykker på den ønskede video og ender bare på en sort skærm, hvor videoen normalt starter op, den kan jeg ikke regne ud, hvad er der sket, det har jo virket upåklageligt, jeg kan se videoerne over mobiltlf….men altså ikke på PCén mere?

håb er der er en med en idé
på forhånd tak for hjælpen :-)

VH LS110
Avatar billede claes57 Ekspert
15. april 2019 - 08:32 #1
i browser, ryd op. Ctrl+Shift+Delete viser oprydningsvindue - du vil tømme cache, men ikke cookies og andre web-data.
Test igen - siden kræver login, så jeg kan ikke se, om der er problemer på den.
Avatar billede eurositi Ekspert
15. april 2019 - 09:15 #2
Hvis det stadig ikke virker, vil jeg foreslå, at du prøver at afinstallere Adobe Flash Player, hvis du har den installeret? Dette skulle gerne få MotoGP.com til automatisk at vælge browserens indbyggede HTML5 videoafspiller.
Avatar billede LS110 Novice
15. april 2019 - 11:54 #3
Jeg har ryddet op, men det er det hele, jeg kan ikke se at man kan udvælge sig Cache, så måske det hedder noget andet.

Jeg kører IE 11 / Win 10

Der er ikke installeret adobe flash player, men det er en firma pc, så der er meget Adobe, der er java ( NEMID) og billed / video fremviser er blot det der ligger standard.
og det har alle dage virket, også med motogp, og alt i youtube kører fint....så selv tænker jeg jo et eller andet enten vinget fra eller til, forkert.....ja, ved ikke

VH LS110
Avatar billede claes57 Ekspert
15. april 2019 - 12:15 #4
du skal ikke bruge IE - den er udgået. Jeg kunne godt tænke, at motogp har lukket for den. Som minimum så Edge - der kommer også en ny til maj, og den er klart bedre (Microsoft og Google i en slags samarbejde)
Avatar billede LS110 Novice
15. april 2019 - 13:24 #5
Hej Claes57

Det løste squ det hele, tusind tak for hjælpen.
Fremtidig browser er nu edge….der var vi lige langsom nok, til at følge med tiden - LOL

VH LS110