Avatar billede SSG Novice
18. april 2019 - 07:59 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Fejl på netværkskort

Jeg har en Acer Aspire E15. Da jeg tændte den her til morgen kunne den ikke få forbindelse til internet. Da jeg åbnede netværks- og internetindstillinger kan jeg se, at muligheden for at vælge wifi var helt væk. (Genvejstasten til aktivere/deaktivere wifi gør ingen forskel)

Jeg får googlet mig frem til at jeg skal tjekke netværkskortet i enhedshåndteringen. Her kan jeg se at der er et udråbstegn ved den trådløse netværksadapter (Qualcomm Atheros QCA9377) og unden egenskaber står der “Windows har stoppet enheden, da den har rapporteret fejl. (Kode 43)”.
Jeg har prøvet at opdatere driver, og får besked om at bedste drivere til enheden er installeret.

Hvad gør jeg nu??
Avatar billede 220661 Ekspert
18. april 2019 - 08:17 #1
Prøv at højreklikke på netværkskortet og vælg fjern. Bibehold driverne og genstart pc. Vi håber Windows genfinder kortet ved denne opstart.
Avatar billede poko1 Ekspert
18. april 2019 - 08:18 #2
Prøv At fjerne den i Enhedshåndteringen Genstart og se om det hjalp
Avatar billede hjolsen Ekspert
18. april 2019 - 08:19 #3
Prøv først i enhedshåndtering om du kan gå tilbage til en tidligere driver (annullere driver opdatering)
Hvis det ikke virker fjern enheden , genstart - windows vil selv installere den igen !
Avatar billede poko1 Ekspert
18. april 2019 - 08:22 #4
Og måske sidder der en der har løsningen Til Win7/Win8-8.1/ Win10 Mac + Ets.
Så system beskrivelse ville være en fordel?
Avatar billede 220661 Ekspert
18. april 2019 - 08:32 #5
#4 Poko1 Enig.
Det er altid nemmere hvis man får alle detaljer med fra starten af :-)

#0 Hvis det oven nævnte ikke virker kunne man også forsøge at rulle systemet tilbage til da det virkede. Kræver dog at systemgendannelse ER aktiveret.
Desværre har Win 10 den kedelige start indstilling at det skal man manuelt opsætte :-(
Avatar billede SSG Novice
18. april 2019 - 08:39 #6
Tak for hurtige svar 👍

Efter jeg havde skrevet indlægget kiggede jeg lidt videre i egenskaber. Der fandt jeg ud af at man under avanceret-fanen kunne vælge enable wireless mode. Så det gjorde jeg og nu fungerer wifi igen.
Avatar billede 220661 Ekspert
18. april 2019 - 08:41 #7
Godt det var så enkelt :-)
Avatar billede poko1 Ekspert
18. april 2019 - 08:52 #8
Og så var det en hemmelig version????
Avatar billede 220661 Ekspert
18. april 2019 - 08:56 #9
SSG
Skriv lige lidt mere om din pc selvom den er løst.
Andre kan bruge tråden her til hjælp med at løse et tilsvarende problem :-)
Og når du har gjort dette, så luk tråden med indlæg #6 :-)
Avatar billede SSG Novice
18. april 2019 - 09:23 #10
Tak for hjælpen 👍

Jeg har en Acer Aspire E15 (model E5-575G-51VV) med Windows 10 home