Avatar billede suha Juniormester
21. april 2019 - 10:38 Der er 2 kommentarer og
2 løsninger

Frontpage

Jeg  skal labe en hjemmeside med 2 rammer - øverst indholdsfortegnelse,- nederst "diverse sider" (her skal siderne åbnes).

Hvordan får jeg "diverse sider" til at åbne i nederste celle ?
Avatar billede poko1 Ekspert
21. april 2019 - 14:46 #1
Det er jo et ret forældet system som ikke understøttes af alle Browsere!
Avatar billede keysersoze Guru
21. april 2019 - 20:42 #2
Både Frontpage og frames bør som udgangspunkt ikke benyttes mere - men for at besvare dit spørgsmål så sæt target på dine links.
Avatar billede suha Juniormester
21. april 2019 - 22:34 #3
Keyseroze - tak for svar, nu var det ikke frames men tabels (celle) jeg skulle linke til.

Jeg finder et andet program, hvor jeg kan lave en hjemmside.

Vil se om jeg kan lukke spørgsmålet.
Avatar billede keysersoze Guru
22. april 2019 - 02:37 #4
Du kan med almindelig HTML ikke linke til tabeller/celler og det på dette punkt heller ikke hjælpe at skifte editor - der skal du ud i noget JavaScript.