Avatar billede Morten Praktikant
21. april 2019 - 18:28 Der er 5 kommentarer

Pixelfejl og ingen adgang

DELL Vostro, windows 7.Har ikke været brugt i over et år. Pixel fejl i næsten halvdelen af skærmen, venstre side, men det kan jeg klare med en ekstern skærm. Der fremkom ikke nogen startmenu ved start, og jeg kan ikke huske koden,og der kom heller ikke en mulighed for at benytte 'anden bruger'.Jeg prøvede at reboote, ændre adgangskoden, men nu accepterer den ikke den ny kode, som står i et blåt felt. Jeg kan skrive i feltet. Jeg har prøvet flere x at trykke på F8 ved opstart, downloaded Windows 10 på cd, og flere andre ting, men nu kan jeg ikke komme videre med den.
Avatar billede ErikHg Ekspert
21. april 2019 - 18:56 #1
Avatar billede ErikHg Ekspert
21. april 2019 - 21:33 #2
Prøv evt. dette:

https://support.microsoft.com/da-dk/help/12376/windows-10-start-your-pc-in-safe-mode

Jeg har selv Windows 7 på min bærbare og kender ikke særlig meget til Windows 10. Jeg mener ikke man bruger F8 til fejlsikret tilstand i Win 10.
Avatar billede Morten Praktikant
21. april 2019 - 22:15 #3
Tak Erik! Jeg vil prøve.. det er virkelig hårdknude...Jeg er ikke god til, alt det der... Men synes, det er synd, bare at smide pc ud uden at have prøvet, at fixe den! God aften!
Avatar billede Morten Praktikant
21. april 2019 - 22:25 #4
.jeg har bare prøvet, windows10 på disk, at få den til, at reagere på eet eller andet...
Avatar billede 220661 Ekspert
22. april 2019 - 07:38 #5
Har du noget på den du vil passe på?
Hvis du ikke har det, kan du starte installation af Windows 10 op?