Avatar billede Nikolai Praktikant
26. april 2019 - 16:49 Der er 4 kommentarer

min computer har 1070 og brude kunne trække store spil på fint kval men kan ikke...

Jeg har købt min computer for ca 1 1/2 år siden. med håbet på at den kunne trække rust. problemet er at når jeg skal tilslutte mig en server, tager den ca 20-30min om at tilslutte. problemet er ikke når jeg er inde på serveren, der kører den med 70-80fps med et par lag spikes en gang imellem.

Håber nogen kan hjælpe mig :)

Link til stationær:
https://www.power.dk/pc-og-tilbehoer/computere/stationaer-pc/hp-pavilion-gaming-790-0009no-stationaer-pc/p-906829/
Avatar billede 220661 Ekspert
27. april 2019 - 09:36 #1
Er ikke Gamer skal siges, men problemet kunne jo så måske være på dit internet måske??
Men du har kun en 128 gb ssd til dit system. Hvor meget plads er der brugt på denne disk?
Vil mene der som minimum skal være 15 GB friplads på denne for at den kan arbejde som den skal. Hvis der ikke er det skal noget flyttes over på den store disk du har.
Avatar billede KHN Guru
27. april 2019 - 10:44 #2
Det ser ud til at din pc ikke opfylder kravet, til det spil du omtaler:
https://www.systemrequirementslab.com/cyri/requirements/rust/11932
Avatar billede Slater Ekspert
27. april 2019 - 11:53 #3
Ja, den tid det tager at forbinde til en server har intet med grafikkort at gøre. Det er udelukkende serveren eller muligvis internetforbindelsen - men jeg vil skyde på det simpelthen er langsomme servere.
Avatar billede Slettet bruger
27. april 2019 - 17:07 #4
:-D hahaha... #2 Hvor har du lært indhente oplysninger?

Han har for længst opfyld kravene, da hans enhed er senest, og kravene på den link er ressource for 2012 udgave, og den enhed han har, har overgået kravene da disse langt er kraftigere og er bygget 2017 og herefter :-D
Hold da op det var en svipser...

#3 har en point... Spillet er udgivet 2018 og tidlig adgang tilbage i 2013. Så, hvis du oplever langsomme og sene tilslutninger selve inde i spillet. Vil det være ideelt at skrive til Rust support eller Steam support, hvis du har den derfra. Alt nødvendige oplysninger er på din købsbetingelse eller spil betingelse.

Prøv, eventuelt deaktivere Spil optagelses features fra både Windows 10 og Steam, hvis du ikke live streamer.
https://youtu.be/slmvFKpc-Ss

Og installer seneste driver og software.