Avatar billede LAJEN Juniormester
27. april 2019 - 19:58 Der er 1 kommentar og
2 løsninger

Find den første SMS (iphone)

Hejsa

Skal holde en tale en til kommende ægtefælle og vil i den forbindelse gerne finde vores første SMS.
Problemet er, at de er ca 5 år gamle og jeg har skiftet fra iPhone 8 til iPhone x men har samme sim kort.

Kan det lade give sig og hvordan?

Pft
Avatar billede claes57 Ekspert
27. april 2019 - 20:24 #1
hvis den er slettet, så er det det.
http://osxdaily.com/2018/05/09/view-old-messages-iphone-ipad-tap-trick/
Evt kan man kontakte en tlf-selskab (hvis det har været det samme hele tiden), og de man måske gendanne noget (de må kun opbevare kort tid, så sats ikke på det)
Avatar billede LAJEN Juniormester
27. april 2019 - 20:36 #2
Den er ikke slette. Det vil bare tage 100år at bladre tilbage da vi har fået skrevet lidt gennem tiden
Avatar billede claes57 Ekspert
27. april 2019 - 21:29 #3
Kan du udskrive tråden til pc eller pdf? Så kan man relativt hurtigt scrolle til sidste side