Avatar billede Oscar.Skov Mester
02. maj 2019 - 01:06 Der er 2 kommentarer

Skrifttype i PDF bliver ikke vist korrekt

Hej alle
Jeg har siddet og lavet nogle worddokumenter, hvor jeg har brudt nogle Google Fonte som jeg har hentet ned på min Mac.

Nu er jeg færdig med mine dokumenter, og har derfor også gemt dem om PDF'er. Jeg finder så ud af, at når man åbner PDF'en, bliver alt bare skrevet i en standard font, som ikke er dem jeg satte ind.

Er der nogen der har prøvet noget lignende?

Mvh
Oscar
Avatar billede ejvindh Ekspert
02. maj 2019 - 07:47 #1
Det er afgørende, at når du gemmer som pdf, så "embedder" du også fontene. Det er lidt forskelligt, hvordan man gør i forskellige sammenhænge. Jeg kender ikke Word så godt, men prøv at se, om der ikke er et flueben for dette, som du kan sætte.
Avatar billede Oscar.Skov Mester
02. maj 2019 - 08:41 #2