Avatar billede friiser Nybegynder
27. august 2001 - 20:48 Der er 13 kommentarer og
5 løsninger

www.dating.dk ?

Hej webrødder,

Jeg har et lille problem med at komme ind på http://www.dating.dk den skriver at \" Serveren blev ikke fundet. Kan i komme ind på siden, og hvorfor jeg kan ikke.

Jeg har prøvet og pinge siden og dette resultat kommer frem :

Pinger www.dating.dk [130.227.119.88] med 32 byte data

forspørgsel fik timeout

Hvad sker der ?

/FRIISER

Avatar billede mukanus Nybegynder
27. august 2001 - 20:50 #1
jeg kan sagtens komme ind på siden!

prøv evt. at genstarte computeren :)
Avatar billede styler.dk Nybegynder
27. august 2001 - 20:50 #2
Jeg kan også komme ind.....
Avatar billede zycho Nybegynder
27. august 2001 - 20:52 #3
Tryk CTRL+F5 (Forced Refresh)
Avatar billede friiser Nybegynder
27. august 2001 - 20:52 #4
Er der nogle der kan komme med et løsningsforslag nu hvor det er blevet offentlig gjort at andre kan komme ind ?

/FRIISER
Avatar billede zycho Nybegynder
27. august 2001 - 20:53 #5
så tager den og indlæser siden uden om cachen. :)
Avatar billede michael.b Nybegynder
27. august 2001 - 20:54 #6
OBS: jeg har samme problem med at komme ind på www.webtip.dk!!!!!!

Kan i gå derind?????

/Michael
Avatar billede hsgroup Nybegynder
27. august 2001 - 20:55 #7
Når serveren er \"overbelastet\" er det den typiske fejlmelding man får tilbage, det sker også mange gange med Eksperten.
Jeg tror ikke på at \"vi\" umiddelbart kan gøre noget
Avatar billede ? Nybegynder
27. august 2001 - 20:58 #8
Jeg kan også komme ind :)
Avatar billede michael.b Nybegynder
27. august 2001 - 20:58 #9
Kan nogle i gå ind på www.webtip.dk???
Avatar billede friiser Nybegynder
27. august 2001 - 20:59 #10

~zycho~ det hjælper desværre ikke ?
Avatar billede michael.b Nybegynder
27. august 2001 - 21:01 #11
Heller ikke her!!! Men virker www.webtip.dk på jeres server??????? Eller virker den på din friiser?

/Michael
Avatar billede hotpop Novice
27. august 2001 - 21:02 #12
http://www.webtip.dk duer ikke, så nej jeg kan ikke.
Avatar billede michael.b Nybegynder
27. august 2001 - 21:05 #13
hm!!! Jeg har prøvet for mange dage siden hvor den duede, men da jeg skulkle ind og hente en HTML-kode derinde for lidt siden virkede det ikke...

Ærgelig ærgelig..

/Michael
Avatar billede zycho Nybegynder
27. august 2001 - 21:21 #14
friiser > Øv da. Nå men hvis det ikke virker har jeg ingen ideer. Det svarer nogenlunde til at du sletter alle filer i temponary internetfiles og cookis og temp....

Men det er jo åbenbart ikke der problemet ligger :(
Avatar billede friiser Nybegynder
27. august 2001 - 22:50 #15

Jamen så er det jo godt at jeg selv kan løse problemet. Jeg havde fået installeret nogle programmer som åbentbart blokerede for nogle ting, men der bliver alligevel givet points til dem der hjalp.

Så desværre michael.b dette er mit spørgsmål, så man opretter ikke et spørgsmål i et spørgsmål for at slippe at give points. Bedre held næste gang..

Og til Jer andre, have at nice day

~friiser~
Avatar billede mukanus Nybegynder
28. august 2001 - 07:47 #16
tak for point :)
Avatar billede michael.b Nybegynder
28. august 2001 - 18:49 #17
friiser: Nææhhh.......- jeg ville bare lige høre om webtip var i stykker! Hyg dig med Dating.dk!

/Michael
Avatar billede zycho Nybegynder
28. august 2001 - 22:53 #18
takker for points