Avatar billede MacGirl Praktikant
08. maj 2019 - 08:54 Der er 4 kommentarer

one-to-one PhotoShop kursus

Har brug for avanceret PhotoShop kursus i RGB til CMYK konvertering samt farvejustering og oprensning af billeder til tryk. Nogen der kan anbefale ? Helst Jylland.
Avatar billede AniM8 Juniormester
08. maj 2019 - 15:57 #1
Kan youtube ikke bruges?

Der findes utallige guides på youtube omkring stort set alt indenfor photoshop

RGB til CMYK konvertering
https://www.youtube.com/watch?v=rM_AZFPW47M
Avatar billede mousewithpc Juniormester
09. maj 2019 - 23:42 #2
jeg prøver mig bare frem, bruger YouTube osv.

pludselig kan man det bare efter
mange
år....
Avatar billede Freebooter Mester
07. oktober 2019 - 16:16 #3
Hej AniM8
Hvis det stadig er aktuelt, så er min virksomhed bygget op omkring Billedbehandling og Photoshop og jeg tilbyder blandt andet at undervise i lige det der måtte være relevant indenfor dette område - og jeg dækker hele landet.
En CMYK konvertering er meget meget mere end blot at ændre tilstanden af billedet fra RGB til CMYK så hvis du ønsker en halv dags undervisning med fokus på farvestyring, ICC profiler og CMYK konverteringer så er du meget velkommen til at kontakte mig.
Vh Brian, 60770465
www.workflow.dk
Avatar billede Freebooter Mester
07. oktober 2019 - 16:17 #4
Hov, der skulle selvfølgelig stå "Hej MacGirl" :-)