Avatar billede Magnus Stidsen Juniormester
12. maj 2019 - 09:01 Der er 4 kommentarer

Forsikring eller ej?

Jeg har lige holdt konfirmation, og vil gerne købe en MacBook pro 13" 2017.
vil i sige det er nødvendigt med forsikring, hvis ja kender i nogle billige forsikringer?

tak på forhånd. :)
Avatar billede claes57 Ekspert
12. maj 2019 - 10:36 #1
tjek først, om dine forældre har en indbo-forsikring, og om den dækker ekstra for elektronik. I langt de fleste tilfælde er der ingen grund til at have speciel forsikring på it-udstyr.
Avatar billede INK Ekspert
12. maj 2019 - 10:39 #2
Formoder du stadig bor hjemme? Så er du dækket af husstandens indbo/familieforsikring, der kan have særlige betingelser for elektronikudstyr.
Læs betingelserne grundigt! - Læs betingelserne grundigt og spørg forsikringsselskabet, hvis du er i tvivl!
Forretningerne sælger særlige forsikringer for dækning af it-udstyr. Apple sælger AppleCare, der er en udvidet garanti- og supportløsning. Disse forsikringer er efter min mening ofte for dyre, men det er op til dig.
Avatar billede INK Ekspert
12. maj 2019 - 10:41 #3
#1 Jeg skriver åbenbart langsommere end dig, men vi er jo ret enige 😀
Avatar billede ErikHg Ekspert
12. maj 2019 - 17:28 #4
Det er ofte ekspedienterne i elektronik forretningerne er så "venlige", at tilbyde kunderne forsikringer som disse reelt ikke har brug for. Det lugter om ikke af snyd, men af at de for bonus for hver solgte forsikring.