Avatar billede birkehoej Praktikant
12. maj 2019 - 18:34 Der er 7 kommentarer

Log on

Jeg kan ikke komme på min tablet efter windows recovery. Den beder og password og selv om jeg har oprettet et nyt viæ den ikke logge on. Hsr prøvet med nye som gamle password. Kan jeg gå bsg om sydtemet og rette noget. Levono tablet.
Avatar billede claes57 Ekspert
12. maj 2019 - 19:29 #1
fra en anden maskine, se på https://account.microsoft.com
der er fx skift adgangskode.
Er du sikker på, at det er windows/microsoft, der vil have adgangskode, og ikke din lenovo-konto?
Avatar billede birkehoej Praktikant
13. maj 2019 - 10:07 #2
Jeg har skiftet adgangskoden op til flere gange, og alligevel kan jeg ikke komme ind.
Jeg ved ikke om det er min levono-konto - Der står jeg skal bruge mit password til min microsoft konto.
Avatar billede claes57 Ekspert
13. maj 2019 - 10:36 #3
du må prøve med lenovo-kontoen og dens adgangskode
Avatar billede birkehoej Praktikant
13. maj 2019 - 10:59 #4
tak, men det ved jeg ikke hvad er, de siger jeg skal tale med microsoft hos Lenovo
Avatar billede birkehoej Praktikant
13. maj 2019 - 11:00 #5
Jeg har forsøgt med med alle de password jeg overhovedet kan huske og intet hjælper
Avatar billede birkehoej Praktikant
13. maj 2019 - 11:01 #6
Er der en måde man snyde programmet og komme bag ved det ved opstart, inden den når til forsiden, hvor password skal tastes ind.
Avatar billede claes57 Ekspert
13. maj 2019 - 11:24 #7
der er noget med at man kan slukke enheden tidligt i opstart (skal gøres 3 gange) og så vil fjerde start gå i en menu med fejlsikret osv...
Jeg har ikke prøvet det, så se på fx https://superuser.com/questions/1067598/win10-how-do-you-boot-into-the-repair-screen-manually