Avatar billede Jensskov Praktikant
13. maj 2019 - 14:10 Der er 7 kommentarer

Jeg kan ikke længere logge på min HP laptop 17- bs015no

Hallo Jeg kan ikke længere logge på min HP laptop 17- bs015no , som jeg købte for under et år siden. Jeg ved ikke lige hvad der er sket, men når jeg starter maskinen så når jeg frem til en stor hvid side hvor der står Windows-logon med grå bogstaver, men der er ingen steder jeg kan logge på. Trykker jeg på dette så bliver der bare en grå skærm. Mit usb stik lyser også konstant i den farve der indikerer et forbindelsesproblem.
Avatar billede Slettet bruger
13. maj 2019 - 15:35 #1
Har du et USB stik i når du starter????

Hvis den er købt fra ny for under et år siden, er der vel garanti på den endnu?
Avatar billede Slettet bruger
13. maj 2019 - 15:42 #2
din windows er gået i smadder. du er nødt til at installere om forfra.
Avatar billede claes57 Ekspert
13. maj 2019 - 16:05 #3
prøv den med at lukke ned 3 gange under start, så kan du komme i en reparations-mode, og der få rettet fejl i opstart (måske)
https://superuser.com/questions/1067598/win10-how-do-you-boot-into-the-repair-screen-manually
Avatar billede Jensskov Praktikant
13. maj 2019 - 17:26 #4
Sidste gang jeg havde en anden computer forsøgte jeg at jeg at boote fra et ubs stik men kunne ikke. Da havde jeg haft computeren i 3 år.  Så jeg købte en ny computer. Jeg ved ikke hvorfor det her sker. HP og eller Windows er noget lort. Er der nogen der kender en reparatør til dette problem, for jeg tror ikke jeg kan klare det selv?
Avatar billede claes57 Ekspert
13. maj 2019 - 17:59 #5
jeg kender et firma i Helsingør - men hvor i verden er du?
Avatar billede Jensskov Praktikant
13. maj 2019 - 18:18 #6
Lyngby
Avatar billede 220661 Ekspert
13. maj 2019 - 19:10 #7
Den usb pind du har i er det noget Windows skal bruge til boot?
Hvis ikke tag den fra.
Ikke sikkert det løser dit problem, men så er den ikke skyld i ballade