Avatar billede Felix-paulsen Novice
14. maj 2019 - 02:40 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Bedste budget gaming bærbar i 2019?

Hej

Jeg er ved at kigge på en god og solid gaming bærbar til min lillebror. Prisen skal være omkring 5000. Har fundet disse to som mulige kandidater:

Acer nitro 5:
https://www.elgiganten.dk/product/pc-tablets/barbar-computer/ACNHQ4DED001/acer-nitro-5-se-15-6-barbar-gaming-computer-sort

HP Pavilion gaming:
https://www.elgiganten.dk/product/pc-tablets/barbar-computer/HP15CX0811NO/hp-pavilion-gaming-15-cx0811no-15-6-barbar-computer

På papiret ser de meget ens ud, men HP'en er en del billigere. Har hørt godt om Acers nitro 5 serie, men har ikke hørt det store om den anden. Er derfor i tvivl om det ville være det rigtige køb at vælge HP'en.

Hvad er jeres tanker. Andre forslag i samme prisklasse er også meget velkomne. På forhånd tak
Avatar billede Slettet bruger
14. maj 2019 - 04:09 #1
her på eksperten, er den mest elendige computer som får sort skærm og død disk og alle mulige fejl: hp pavillion!

game computer til kun 5000 ?
med kun 2gb grafikkort ram på acer, er der sparet hvor man ikke skal spare.
den kan ihvertfald ikke køre GTA 4

jeg vil bruge flere penge, og købe en MSI
Avatar billede Slettet bruger
14. maj 2019 - 04:11 #2
Avatar billede Slater Ekspert
14. maj 2019 - 08:53 #3
#1: GTA 4 er en lidt underlig standard i 2019, jeg går ud fra du i det mindste mener GTA 5? I så fald er det stadig totalt forkert. GTA 5 kræver 1 GB VRAM og anbefaler 2. Ud over at VRAM slet ikke er i nærheden af den vigtigste indikator for et grafikkorts styrke.

Ja, en dyrere computer er bedre - stor overraskelse der - men hvis man er på et stramt budget, så er der intet galt med den Nitro opretter selv fandt. Den kan sagtens køre nye spil, omend ikke nødvendigvis på de højeste indstillinger.

Det eneste jeg lidt vil give dig ret i er at HP generelt er lavere kvalitet (og derfor billigere end konkurrenterne), selvom du stadig overdriver enormt.
Avatar billede Felix-paulsen Novice
15. maj 2019 - 08:07 #4
Tak for jeres input!

#3 Du gav mig præcis den afklaring jeg havde brug for. Tak for det!
Avatar billede jasper31 Praktikant
05. juni 2019 - 07:58 #5
GIGABYTE Aero 15W v8-BK4 would be a great choice for gaming.
https://www.bestlaptopninja.com/best-gaming-laptops-under-2000/
Hope this article might be helpful.
Avatar billede ElonVonMusk Praktikant
29. juli 2019 - 09:00 #6
Jeg har Asus VivoBook F510UA, som jeg er meget tilfreds med. Det er heller ikke så dyrt. Denne artikel har også mange andre gode bærbare computere: https://www.kyleshardware.com/best-laptops-under-700/