Avatar billede Julius Novice
15. maj 2019 - 07:12 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Macbook pro 13 problem

Hej,
Jeg har et stort problem min macbook pro 13 er enten brændt sammen eller har mistet skærmforbindelsen er der noget jeg kan gøre eller jeg skal få den repareret.

Kh Julius
Avatar billede INK Ekspert
15. maj 2019 - 07:27 #1
Hvilken årgang? Hvilket MacOS?

Hvad sker der når du tænder? Starter maskinen op og har sort skærm? Er den helt død? Er der lys i lamperne?

Du må give os lidt flere oplysninger, ellers har vi ingen chancer for at foreslå løsninger ud over din egen: reparation.
Avatar billede Julius Novice
15. maj 2019 - 07:49 #2
Når  jeg tænder den er der stadig lys i lamperne det er som at se en meget gammel film. Der kører striber op og ned ad skærmen den er helt grøn. Men man kan godt se hvad der foregår på skærmen men den er bare blevet meget langsommere. Det virker som om den er brændt sammen i det ene hjørne.

Det er en årgang 13.

Tusind tak allerede nu
Avatar billede INK Ekspert
15. maj 2019 - 07:59 #3
Det kan være skærmkortet, der synger på sidste vers. Det kan du ikke skifte, er loddet på bundkortet.
Det kan være ledningen fra skærmkort til selve skærmen. Kan være slidt igennem, da det jo kører gennem "hængslerne" (mange åbninger og lukninger af skærm). Kunne også tænkes det blot er gået løst, men så skal man være optimist.

Jeg vil foreslå du indleverer til reparation. Du betaler for en analyse, og får så et tilbud på reparation.
Avatar billede Julius Novice
15. maj 2019 - 08:04 #4
Okay tusind tak for hjælpen!
Avatar billede sd8220 Seniormester
15. maj 2019 - 12:13 #5
Prøv at kontakte Andy i Duckshouse.dk - han kan teste den for dig og give din en pris på reparation. Hans butik er i København.
Desværre er det ofte skærmkortet, som ink skriver, der står af på de modeller.