Avatar billede Martin Praktikant
24. maj 2019 - 01:43 Der er 2 kommentarer

Kan jeg lukke min laptop og stadig køre på mine eksterne skærme?

Jeg har en Lenovo Legion Y730 og har dertil tilsluttet 2 skærme. Umiddelbart synes jeg ikke at kunne finde nogle indstillinger, der gør det muligt at lukke "låget" på min laptop og fortsætte med at bruge mine 2 eksterne skærme

- Er der nogen af jer der ved om dette er muligt?
Avatar billede Slettet bruger
24. maj 2019 - 02:18 #1
Kontrolpanelet - System og sikkerhed - " Vælg hvad der skal ske, når du lukker låget"
Vælg "Gør intet". Så skulle computeren køre videre.
Avatar billede claes57 Ekspert
24. maj 2019 - 09:17 #2
jeg har brugt den indstilling fra starten med den bærbare - stor skæm og tastatur/mus hjemme. Dyret åbnes kun for at trykke på Tænd...