Avatar billede di-ana Mester
28. maj 2019 - 21:35 Der er 4 kommentarer

windows 10

hej"
jeg var så letsindig, at jeg endnu engang installerede drivermax for kort tid siden og det til trods for, at denne hver eneste gang tidligere satte min lyd på pc ud af funktion. og de updates som jeg her igen slettede i.f.m. med installation af drivermax var ang. lyden på min pc.
og nu spærrer endnu engang "drivermax" for alt på min pc.
og nu kan jeg ikke slette drivermax fra "programmer og funktioner" i kontrol-panelet.
HVA`GØR JEG SÅ"??? - OG HVORFOR KAN JEG IKKE DET???

anne-lise
Avatar billede nopsen Ekspert
28. maj 2019 - 22:10 #3
for det første behøver du ikke at "råbe" med store bogstaver herinde.

for det andet må du ikke dobbeltposte det samme spørgsmål, så luk venligst det ene af dem du lige har oprettet..

for det tredie har du rigtig mange spørgsmål herinde, hvor du ikke har reageret på den hjælp folk har givet dig, og mangler at lukke og afslutte dem.
gennemgå din historik her
https://www.computerworld.dk/eksperten/profil/230158
og få ordnet det, ellers mister folk motivationen til at hjælpe dig.
Avatar billede claes57 Ekspert
29. maj 2019 - 08:23 #4