Avatar billede di-ana Mester
28. maj 2019 - 21:45 Der er 5 kommentarer

dirvermax - et UHYRE

JEG VAR SÅ LETSINDIG for et par uger siden IGEN
at installere drivermax.
i første kørsel med ovst. undlod jeg at lade drivermax
lave noget med "lyden på min pc" - og dette fordi
drivermax tidligere havde sat min lyd ud af funktion.

og så for nogle dage siden downloadede jeg igen igen
drivermax MEN den lavede igen ravage på min pc.

OG PROBLEMET NU ER SÅ, AT DRIVERMAX IKKE KAN
SLETTES UNDER "PROGRAMMER OG FUNKTIONER"

hva`gør jeg så??? hjælp udbedes - på forhånd tak...

anne-lise
Avatar billede nopsen Ekspert
28. maj 2019 - 22:07 #1
for det første behøver du ikke at "råbe" med store bogstaver herinde.

for det andet må du ikke dobbeltposte det samme spørgsmål, så luk venligst det ene af dem du lige har oprettet..

for det tredie har du rigtig mange spørgsmål herinde, hvor du ikke har reageret på den hjælp folk har givet dig, og mangler at lukke og afslutte dem.
gennemgå din historik her
https://www.computerworld.dk/eksperten/profil/230158
og få ordnet det, ellers mister folk motivationen til at hjælpe dig.
Avatar billede di-ana Mester
28. maj 2019 - 22:13 #2
NOPSEN (PROFESSOR)
jeg "råber" ikke med de store bogstaver...
jeg "fremhæver" med de store bogstaver
og
nu er det så anden gang jeg forlader experten.dk
tag da lige at se mit sp.mål fra en anden vinkel!
"en vinkel som signalerer, at jeg har et problem."
"en professor bude vide bedre"...

anne-lise
Avatar billede nopsen Ekspert
28. maj 2019 - 22:20 #3
vi kan godt forstå meningen uden at du behøver fremhæve, vi er jo godt klar over at du har et problem, det har alle som spørger herinde jo.

jeg har ikke bedt om professor titlen, det er titler man automatisk får tildelt alt efter hvor meget man deltager.

din titel er jo mester, så derfor burde du vide at du skal melde tilbage til dem der hjælper og afslutte med at tildele en løsning, enten til den der har løst dit problem eller til dig selv, hvis ingen har kunnet løse det.

det er arrogant at ignorere den hjælp folk har brugt deres tid på at give dig, ingen får jo løn for det.
Avatar billede claes57 Ekspert
29. maj 2019 - 06:09 #4
Der hvor man skriver kan man fremhæve med firkantet paranteser om b og /b for at stoppe. Du kan også vælge kursiv - men helst ikke samtidig, da det bliver sværere at læse. Se de grå felt lige under indtastningsfelt...
Avatar billede claes57 Ekspert
29. maj 2019 - 07:24 #5
programmet ccleaner https://www.ccleaner.com/ccleaner (hent nu endelig freeware, og husk at klikke af, så du ikke får avast viruskontrol installeret også)
i menuen Værktøjer i venstre side er så en 'afinstaller' - den er bedre end windows selv til det job.