Avatar billede grzona Ekspert
28. maj 2019 - 22:38 Der er 4 løsninger

glemt google kode

hvad the f...… gør man hvis man har glemt sin google kode og ikke har en telefon og der står en forkert email adresse på min google konti som ikke virker???:-(
Avatar billede stjans Guru
29. maj 2019 - 07:08 #1
Kontakt google via mail.
Avatar billede grzona Ekspert
29. maj 2019 - 07:46 #2
er de til at komme i kontakt med??
Avatar billede 450025 Ekspert
29. maj 2019 - 08:28 #3
#2 nei glem dette automatisk, dem svarer dette hvem er du? Og mail det er lettere og vinne en 12er  i tipping Sorry.
Kontakt Google team via mail den har jeg vert igjennom selv da oplevede jeg  at jeg måtte gi opp, Min epost funket ikke i hele tatt, feilen hadde jeg gjort selv fordi jeg trykka feil og ble da helt utestengt.
Jeg hadde et ekstra kalle navn sikkerhet normalt det funket ikke?

Dem ville sende code Takk ja til Yahoo den adresse har jeg ikke hatt på 15 år å den var borte for godt ,bruker ikke den vet ikke password engang og kan ikke lokke på denne heller.har ikke noe behov for dette og evt hvem var jeg?

Selv med kopi av mitt Pass godtok dem ikke meg. Etter 15 henvendelser ga jeg opp, da opprettet jeg en helt ny Gmail. Epost min jeg mista alt fra gamle Eposten den var død?
kontakter etc alt, jeg var fortvilt, heldigvis hadde en kopi av alle mine kontakter  privat og offentlige, men for en jobb ja det misunner jeg ingen, men igjen slurv fra min side jeg er eldre synet mitt svekkes måned  for måned det er så svakt at jeg kjenner nesten ikke folk igjen mere.
Midlertidig går jeg på dråper begge øya må oppereres tiden er september ingen garanti men et lite håp?

Jeg har klart og bygge meg opp igjen nå men det ble et slit, alt er stort sett på plass nå men etter dønninger er der fortsatt til gamle Eposten men det avtar merker jeg.

Jeg trengte og kontakte et Frma support program, jeg bare måtte, men uansett hva jeg gjør få svar tilbake så er det komplett umulig, (dem får den nye adressen ok) dem gidder ikke og oppdatere selv, dem sender fortsatt til gamle adressen så det Firma må jeg bare gi opp. Uansett hva jeg gjør? Svar fra dem
Vi sender hjelpen til din epost, og kontakt om dette ikke funker tror jeg?

Å trolig den havner fortsatt på gamle adresse som ikke jeg har adgang til, den død den for 8 måneder siden tro meg.

Det er min opplevelse med Google Team men ønsker deg lykke til du får nok lidt av en Kamp tror jeg.
Avatar billede 450025 Ekspert
30. maj 2019 - 02:14 #4
Ny dag å jegt håper du har flax man kan vinne 11000 kr i Tipping det gjorde rundt 1958 jeg har nesten aldri vørt så Rik som da.

Derfor føler du og ha uflaks spar deg selv. Fordi få Google Team i tale kan by på problem 90% Garantert sjansen er liten for at du får hjelp fra dem for du vil sitte med skjegget i post kassen uansett.

Opprett ny konto – opprett ny Epost – har du kontroll på dem offentlige ting samt private så sett i gang å spar deg selv det ble mitt valg. At du har kontroll på dine password det burte du ha der er flere løsninger i dag for dette.

Lag en liten ekstra plate papp etc i skuffen med noen få av dem aller viktigste (Epost adresse- microsoft konto- Google konto- etc) det er smart og ha reserve i skuffen tro meg. Å håper øya di fungere fremdeles jeg sliter men har lært.

Jeg har fått et annet liv, alt har fått en fast Plass-nøkler-alt jeg treng har fast plass, å nå er det langt billigere å gå i butikken ser knapt hva der er på hyllene, men vet stort sett hvor det står, hender dem flytt varene men er blitt utrolig flink til og spørre.
Jeg var forbanna konjakken en var flytta på ny hylle siden sist jeg var der men fikk hjelp å du kommer i mål du også ser du.