05. juni 2019 - 14:44 Der er 3 kommentarer

AM-bidrag

Hej alle. Da jeg er igang med min eksamen og har et spørgsmål jeg er en smule i tvivl om, vil jeg meget gerne høre hvad I tænker.
Spørgsmål:
Vil det påvirke virksomhedens overskud hvis regeringen sætter am-bidraget op til 10%?

Tak på forhånd
Avatar billede michael_stim Ekspert
05. juni 2019 - 14:58 #1
Det har ikke noget med økonomiprogrammer at gøre :-D

Du behøver ikke at oprette et nyt spørgsmål når du har fået svar her:
https://www.computerworld.dk/eksperten/spm/1028984
05. juni 2019 - 15:05 #2
Ej men det er da også pisse umuligt at stille et spørgsmål uden at få høvl for det.
Avatar billede michael_stim Ekspert
05. juni 2019 - 15:19 #3
#2
Ikke hvis man gør det rigtigt :-D :-D

Nej, men som sagt behøver man ikke oprette et nyt spørgsmål hvis man allerede har fået svar i en anden tråd.

Så du kan bare markere din egen kommentar som løsning, så lukkes dette spørgsmål.

Og velkommen til eksperten.dk