Avatar billede kirstine12 Juniormester
10. juni 2019 - 21:57 Der er 13 kommentarer og
2 løsninger

open office download free link ønskes

Har forsøgt men når jeg starter download får jeg "fejl i skrivning" win 10
Har du et link der virker uden problemer please?
vh
Avatar billede eurositi Ekspert
10. juni 2019 - 23:00 #1
?
Open Office udvikles ikke længere. Brug LibreOffice, som lever i bedste velgående:
https://da.libreoffice.org/
Avatar billede kurt54 Ekspert
10. juni 2019 - 23:04 #2
https://www.openoffice.org/download/

men overvej at følge #1
Avatar billede kirstine12 Juniormester
11. juni 2019 - 01:12 #3
# 1 Det har jeg nu på jeres anbefaling tidligere, men får ikke lov at gemme mine dokumenter der i Libre O.
Forkert filnavn får jeg som besked? Råd om det?
vh
Avatar billede 450025 Ekspert
11. juni 2019 - 04:15 #4
kirstine12  .Du leter etter etter noe som fungere et Office program å det bør være gratis, jer er helt er enig med  #1 og LibreOffice det er helt utmerket program, men tenk lidt da.
I Norge får vi Word 2016 har det selv 460 sikkert i Danmark også dette klare du så på nettet til 480 kr  du har det hele livet ut og er en langt bedre løsning, du får kode og kan bruke det språk du vil. Helt ok er mitt svar.
Ebay fungere også ca 50 til 80 kr ok men ikke mitt første valg, der er folk som spør meg får det må jo ikke koste noe. Man kan jo ikke hindre det når dem spør, ha det godt. Håper du finner en løsning.
Avatar billede Slettet bruger
11. juni 2019 - 11:36 #5
Kristine 12.
Jeg har haft Libre Office i flere år, og det fungerer rigtig godt.
Her er opskriften på, hvordan man gemmer sine filer.
Først opretter du en folder, hvor du vil.

Oppe for oven går man ind i FUNKTIONER:
INDSTILLINGER:
STIER:
Her markerer du DOKUMENTER og trykker på REDIGER.
Så viser du bare, hvor den folder, du har lavet ligger.
https://ibb.co/kKj6XNq
Avatar billede Slettet bruger
11. juni 2019 - 11:40 #6
Ps. så gemmes alle filer der, helt automatisk, når man trykker på GEM
og giver sin fil et navn.
Avatar billede Slettet bruger
11. juni 2019 - 11:56 #7
Ps2 Da det er en folder du selv laver og navngiver, kan den selvfølgelig også
sikkerhedskopieres til USB stick eller ekstern harddisk.
Avatar billede Slettet bruger
12. juni 2019 - 17:23 #8
Respons fra spørger?
Ellers kan du bare lukke. Spørgsmålet var: open office download free link ønskes.
#2 Kurt54 gav et link, og dermed skal den grønne løsning ligge hos ham.
Men det vil være udmærket, hvis du vil fortælle, om du kunne bruge LibreOffice.
Avatar billede 450025 Ekspert
12. juni 2019 - 18:21 #9
Kristine 12 du har sikkert gjort ditt valg nå men du har 2 fine programmer.
OpenOffice er helt ok har selv brukt dette tidligere her kommer økonomi in i bilde og jeg forstår dette.
Men prøv allikevel og se hva Valby og eurositi #1 skriv, lidt øving + trening vil du nok ha mest glede av dette programmet libreoffice og der er liten forskjell fra Office Programmet fra Microsoft Word det er ubetydelig mitt svar et godt valg.
Avatar billede kirstine12 Juniormester
15. juni 2019 - 13:49 #10
Mange tak for jeres svar. Prøver med OO linket for der skal ingen ekstra instruktion for at gemme dokumenter, bare tryk gem som. Måske kigger jeg på LO instruktionen senere. vh
Avatar billede kirstine12 Juniormester
15. juni 2019 - 14:51 #11
#1 Desværre får jeg samme fejl på dit link, vil ikke downloade OO. Er nødt til at bruge LO alligevel, og har nu forsøgt at gemme mine dokumenter ved flere klik end på OO.
Avatar billede kirstine12 Juniormester
15. juni 2019 - 14:54 #12
#8
LO blev alligevel løsningen, da Kurts link ikke virker bedre end det jeg selv forsøgte mig med desværre, Tak.
Avatar billede Slettet bruger
15. juni 2019 - 15:04 #13
Ok, jeg er sikker på, at du bliver tilfreds med LibreOffice, det er jo kun første gang, man skal vise, hvor filerne skal gemmes. Og så er det jo et program, som løbende opdateres. 😊
Avatar billede 450025 Ekspert
15. juni 2019 - 15:21 #14
Ok du Kirstina12 start med Open Office begynd i det små, men send os en hilsen om du ombestemmer deg senere, se hva # 1 skriv? Så har vi #2 da ja ikke glem Valby han har klar mening om LibreOffice.
Og fakta jeg støtter han også, husk det er lov og ombestemme seg til noe bedre vet du. nærmere Word kommer du ikke.
Lagring går som en drøm tviler du så send noen ord til Valby han går god for kvalitet han. Om du ikke kan alt så kan ikke jeg heller Valby sente et smil til deg du det gjør jeg også men som deg JEG FÅR DET IKKE TIL.
Avatar billede kirstine12 Juniormester
15. juni 2019 - 20:25 #15
Tak så søde og positive I er herinde :-) Man blir helt glad i låget trods sygdom og alskens bøvl i sommer...