12. juni 2019 - 15:24 Der er 9 kommentarer

Fortnite

hey jeg er en dreng på 14år og spiller lidt fortnite, men når jeg spiller fortnite så crasher jeg helle tiden. Har prøvet alt men hver gang jeg crasher så står der nede i højre hjørne at. Programmet fortniteclinet er spærret fra at få adgang til grafikhardwaren

plzzz hjælp ville virkelig gerne have hjælp
Avatar billede Slettet bruger
12. juni 2019 - 15:49 #1
Er det på sammen pc? Lyder underligt at den crasher for dig, men ikke for din søn? Spiller han lige så langt/længere end dig uden problemer?
Avatar billede Slater Ekspert
12. juni 2019 - 15:53 #2
Er du kommet til at svare i den forkerte tråd, Thomas S? Det passer ikke helt til spørgsmålet.
12. juni 2019 - 16:00 #3
nogen der har en ide?
Avatar billede Slettet bruger
12. juni 2019 - 16:01 #4
nej ikke rigtig...og dog... jeg læste "jeg har en dreng"´... i sted for "jeg er en dreng"
nåmen det giver lidt mere mening (og er mindre underligt)

Problemet med at Fortnite ikke får adgang til Grafikhardwaren kan være en driverrelateret problem - så du skal først opdatere dem.
Hvis det stadigvæk ikke virker, kan du prøve at geninstallere Fortnite (husk: først afinstallere, så genstarte, først derefter installere igen)
Avatar billede Slettet bruger
13. juni 2019 - 00:45 #5
Der er vist ingen tvivl om at dine drivere ikke er opdaterede.
Du skal starte med at installe de nyeste bundkort+chipset drivere til din computer.
Dem finder du på motherboard producentens hjemmeside.
Hvorfor ?  fordi så er du rimeligt sikker på at den nyeste grafikkort driver, fungerer korrekt.
Avatar billede Jhja Seniormester
13. juni 2019 - 23:01 #6
Prøv at gå ind i strømstyring og sæt til høj ydelse.
Avatar billede Jhja Seniormester
13. juni 2019 - 23:11 #7
Det kan også være at din PC bruger integreret grafik og ikke skifter automatisk til det dedikerede grafikkort.
14. juni 2019 - 19:11 #8
hvordan kommer jeg der ind er ikke så god til sådan noget
14. juni 2019 - 21:40 #9
kig lige på #8 Jhja