16. juni 2019 - 10:10 Der er 1 kommentar

Defekt/løs forbindelse på touchpad-kabel til Lenovo W530-bærbar

Kære ComputerWorld,

jeg skriver i forhåbningen om, at I måske kan hjælpe mig med forslag til reparation af et “ribbon”-kabel fra motherboard til touchpad.

Kort fortalt har jeg en mistanke om, at jeg måske har ødelagt den sorte genstand eller “split” om man vil, som skal holde fladkablet på plads med det resultat, at touchpad er defekt.

Er der nogle, der ved hvor man kan købe sådan en “split” og/eller ved hvor man med fordel kan henvende sig i Storkøbenhavn med henblik på at få det fikset? Alternativt om man på anden vis kan holde kablet på plads?

Håber på jeres altid kompetente hjælp! :)

På forhånd mange tak!

/Peter
Avatar billede claes57 Ekspert
16. juni 2019 - 10:43 #1
Logitech har en løs touchpad til USB (trådløst)
Jeg tror ikke, at stik kan laves hvis holder er åbnet forkert...