Avatar billede 450025 Ekspert
17. juni 2019 - 06:13 Der er 11 kommentarer

Er man på fest og er fyllesyk. så skjer dette hos microsofr

Er man på fest og er fyllesyk så skjer dette hos microsofr en dårlig dag, hvorfor skal man rote med noe som fungere nokon lunde gjør heller programmet ferdig Her Win10?

Takk poko1 du forstod meg ikke ok tilgitt det men nå får jeg tatt bilde av dette skitet også her, nå kan du hjelpe meg med og deaktivere denne sorte monsteret platen fra min computer.
https://ibb.co/FnNLB39

Dette var den nye biten som kom med siste oppdatering, alle klager på  denne den har ingen nytte verdi i hele tatt? Er kun til for spesielt intereserte

Hvordan fjerner  man denne fra min computer utrolig har ikke bruk for denne Bruker dem folk under opplæring?. Skolefolk under opplæring  dem  må kontrolleres hva dem holder på med

En Venn her er en rotekopp bruker bare SØK han vet ikke hvor ting er og hvor han finner tingene han ble forbanna han.

Jeg var forbanna på fliser også i lang tid hatet dem, og nå er dem borte, flere
ubrukelige ikorn er borte herlig der iblandt EDGE, om CCleaner får kritikk ok men en god hjelp til og fjerne skit som som bare er til for spesielt interesserte.

Så her takker jeg for hjelp om noen kan løse oppgaven ellers fjerner jeg hele SØK for egen del det er bare å trykk på skjul..
Avatar billede 450025 Ekspert
17. juni 2019 - 06:15 #1
Tenk om vi hadde en rette knap i dette Forum ser dårlig å er klin ædru det skulle ha vert en t og ikke r
Avatar billede poko1 Ekspert
17. juni 2019 - 06:35 #2
Tryk på WindowsTasten + I = Indstillinger > Beskyttelse af personlige oplysninger > Aktivitetsoversigt. På denne side kan du fjerne markeringen i Gem min aktivitetsoversigt på denne enhed. Og Ryd  Aktivitetsoversigt
https://ibb.co/YjJQHXG
Avatar billede 450025 Ekspert
17. juni 2019 - 08:20 #3
Windows Tasten + l = Instillinger (på tastatur ga det ikke noe fornuftig svar må man bruke Teskje? poco1
Svar på Aktivitetoversikt plakaten din funker ikke her som du
Viser den. Jeg må jo komme videre.
1 har trykt syntes godt om –      han må ha brukt en Dansk Teskje for dem i Thailand virker ikke.
Avatar billede Slettet bruger
17. juni 2019 - 08:25 #4
Søg-knappen på taskbaren er blevet erstattet af Søg-feltet (så vidt jeg forstår dig) - så du skal højre-klikke på taskbaren - vælge "søg" -> og sæt hak ved "vis søgeikon" - så ser den ud som før
Avatar billede poko1 Ekspert
17. juni 2019 - 08:36 #5
Så kan du måske finde vejen
https://ibb.co/bKJpHG7
Avatar billede poko1 Ekspert
17. juni 2019 - 08:38 #6
#4 det ved han jo godt og det er jo ikke det det drejer sig om!
Avatar billede poko1 Ekspert
17. juni 2019 - 09:00 #7
Du kan jo også søge under Classic Start!
https://ibb.co/xJrVSnk
http://www.classicshell.net/downloads/latest
Avatar billede 450025 Ekspert
17. juni 2019 - 09:37 #8
Glem #4 og #6 Enig  poco1 glem Clasisk Shell eller Start om du vil, nå er vi på Win 10 og dem får slutte med og bruke lærlinger uten kontroll.
poko1 du er Sta det er vi begge enig?    En Dansk Teskje er ikke som en Teskje her i Thailand.
Den Brune tavle har også jeg og der står der (instillinger) korrekt  så har du en flott pil som jeg misunner deg, du fikser nok det til meg før jeg blir 90 År.  Den går til et Tannhjul det er bare for og vise ordet innstillinger. Er man Ekspert er ikke dette et fremmet ord for os.det. Enig.

Nå ser jeg utrolig dårlig bare 45% - 5% og det ønsker jeg ingen jeg ser knapt kjerringa før hu freser i døråpningen men jeg høre godt. Dem mener at 5%-ten  kan økes med til 25% i Sep  men jeg stoler ikke på dem, vet bare dem er glad i penga mine.

Jeg påstår at en Dansk og en Thai Teskje er forskjellig der er du uenig og jeg godtar dette, men  kan du sende en Dansk Teskje til meg Takk.
https://ibb.co/ZBcSzFK

Så er den på thai., og sender du en Dansk Teskje så håper jeg den inneholder dette.
https://ibb.co/zmF68S6
Ikke send den som Spesialpost for da påløper der Toll å det blir for dyrt er Pensjonist men det vet du vel.
Avatar billede poko1 Ekspert
17. juni 2019 - 10:19 #9
For at komme til billedet i # 2 Skal du herind
https://ibb.co/0nqqQnd
Avatar billede 450025 Ekspert
17. juni 2019 - 11:47 #10
https://ibb.co/mDy8FN0

Ser du forskjell poco1? Nå hopper jeg av jeg gir opp den oppgaven kan ikke forståes og ikke løses.
Her har vi en regel den må man kjenne når man bor her og den brukes i 95% av alle tilfeller.
Du kan be en Thai og gjøre et oppdrag for deg, han må gjøre jobben 3 gange for og utføre den selv da forstår han ingen ting, men vet du dette så blir resultatet til neste ok og det gjeller nesten alt untat MUR OG PUS ja fliser også.
Da er dem utrolig flinke i jobben.
Da er dem på like flinke som Danskere fra Århus jeg har hatt dem i jobb og mange også gjennom 35 år og dem kunne jobben sin det var en drøm og ha dem i jobb

Men nå hopper jeg av dette funker ikke jeg ser ikke godt nok + at jeg ikke har erfaring nok..
Avatar billede 450025 Ekspert
17. juni 2019 - 15:22 #11
https://ibb.co/x3ZB7BJ
Beklager jeg kom igjen liker ikke Amatør som ikke vet hva dem holder på med,  der er nok problemer for noen enda med oppdateringer
poko1 det virker som festen er over, mulig der er lidt promille igjen.  Nå er Den Tavla mere ryddig, å nå trenger jeg bare og fjerne den helt så er det ok..
Gjør jobben ferdig microsoft er mitt svar.
Trykk  (Vis Søk-ikorn  +  hvit Tavle)  det fungere. Noe mer trengs ikke.

Ikorn har vi på oppgavelinjen fra før treng ikke dobbelt opp..