Avatar billede Slettet bruger
17. juni 2019 - 09:56 Der er 3 kommentarer

Hvad kan man sælge den for

Hej,

Jeg har en laptop fra maj 2014, som jeg gerne vil sælge, men har ingen anelse om hvad man kan tillade sig at sælge den for. Så håber der er en der vil hjælpe :)

Vision G4459 I7-4500U 2x1,8GHz 4MB cache (Turbo 3.0GHz)
480GB SSD (Crucial M500 series)
16GB DDR3-1600 RAM
Intel 7260 DualBand AC Wifi netkort

Blev købt i tidernes morgen for 10.158,00kr

Vil lave en reinstallation og installeret Win 8.1, som derefter kan opgraderes til Win 10. Bliver også leveret med Vision 14'' luksus notebook sleeve.

Den virker fint og uden problemer, dog sidder tænd/sluk knappen lidt løs men kan limes fast. Den virker dog også uden nogen problemer.

Hvad vil være en acceptable pris for denne?

På forhånd tak
Avatar billede michael_stim Ekspert
17. juni 2019 - 11:45 #1
Ved ikke hvorfor man skulle köbe en laptop med en generation 4 processor der er over 5 år gammel. Men det kan da godt väre der er nogen der sidder en og mangler en surfcomputer. Jeg personligt havde ikke givet mere en 1000 kr for den. Batteriet skal formodentligt også skiftes, så der kommer en ekstra udgift for köber.
Avatar billede bjarnefilm Juniormester
17. juni 2019 - 23:28 #2
Hvis du skal sælge noget, som du ikke kender værdien af, så start med at sætte det til salg, til en pris som du selv synes er for høj. Hvis det bliver solgt, så er det godt. Hvis det ikke bliver solgt, så kan du altid sætte prisen ned.
Avatar billede J. Nielsen Ekspert
18. juni 2019 - 00:40 #3
CPU´en har et index på 3791 på cpubenchmark dvs, selv om det er en i7 svarer den mere til en i3 i dag. Den svarer vel til noget til 3000 i dag bortset fra at den har SSD disk og meget RAM. Jeg vil gætte på 1000-1500 kr. afh. af hvor pæn den er.