Avatar billede MHDK Juniormester
18. juni 2019 - 12:12 Der er 3 kommentarer

Delt e-mail/indbox

Har brug for lidt hjælp her. ;)

Hvis man er 3-4 personer som alle skal have adgang til samme e-mail adresse. Men mulighed for at svare med ‘hver deres bruger’ de 3-4 også kan se hvem der har svaret eller køre e-mail sagen.

Hvad system bruger man så ? Hvad er den smarteste løsning.
Avatar billede perwolf Forsker
18. juni 2019 - 12:43 #1
Bruger I Outlook? Hvis man tilføjer Fra-felt kan man i dette felt angive afsenderen.
Avatar billede MHDK Juniormester
18. juni 2019 - 13:03 #2
Den skulle bare gerne samle det hele i indvielsen også. Så man har en oversigt alt efter hvem der logger ind.

Så alle hele tiden kan se hvad der skrives og med hvem.

Lidt som en support sag. Bare almindelige e-mail besvarelser ud fra den mail som ‘de’ oprindelig startede med at sende ind.
Avatar billede Slettet bruger
18. juni 2019 - 14:50 #3
Der er en registreringsnøgle som skal tilføjes på alles brugeres profil:
HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\Microsoft\Office\16.0\Outlook\Preferences
DelegateSentItemsStyle (Reg_Dword) : 1
den gør, at hvis du sender fra en postkasse - så ligger de i postkassen's sent post.
Sammen med "samtalevisning" ville du så have en tråd per mail - (hvis ikke man ændrer for meget i emne-feltet)

Jeg ved dog ikke, om det er det du efterlyser?