Avatar billede Abby1 Praktikant
20. juni 2019 - 04:19 Der er 2 kommentarer

Sådan løses "Volumenet ikke indeholder og anerkendt filsystem"

Jeg har modtaget Lydstyrken indeholder ikke anerkendt filsystemfejl i ekstern harddisk / partition i min computer, Hvad er "Volumenet ikke indeholder og anerkendt filsystem"? Og hvordan skal man løse det?
Avatar billede FinnRasmussen Ekspert
20. juni 2019 - 06:22 #1
Volumen betyder mængde, størrelse eller rumfang. Det engelske volume betyder også lagermedie som harddisk og lignende.
Meddelelsen betyder, at disken ikke er formateret i et format, som Windows kan genkende.
Hvis Windows ikke kan formatere disken til NTFS, skal den først overskrives med et disk-wipe program.
Avatar billede ErikHg Ekspert
20. juni 2019 - 19:58 #2
Prøv dette program. Jeg har selv gode erfaringer med det.

https://www.killdisk.com/eraser.html

Det er ganske let at anvende.