Avatar billede Whiteberg Novice
28. juni 2019 - 11:27 Der er 1 kommentar og
1 løsning

insætte en celle i tekstfil

Jeg har gjort det tidligere, men har glemt det.
det handler om, at jeg har en celle, hvor der er alm. tekst. i denne tekst skal den hente et tal... troede det var "a5" man blot skulle skrive men desværre ingen held.
Kan I hjælpe mig
Flemming
Avatar billede Jan K Ekspert
28. juni 2019 - 12:07 #1
Hvad mener du med at det skal indsættes i en tekstfil? Hvilken form for tekstfil, og hvordan skal det hentes, dynamisk eller statisk?
Avatar billede jens48 Ekspert
28. juni 2019 - 12:38 #2
Hvis du mener en celle med tekst kan den for eksempel se sådan ud:

="Resultatet er "&A5