Avatar billede Anders_M Novice
04. juli 2019 - 08:28 Der er 3 kommentarer

Hvordan får man nedlagt en falsk profil på Facebook?

Hej folkens,

Jeg har en ven der har fået taget sine billeder fra hans Facebook profil og de bliver postet på en falsk profil. Vennen har kontaktet Facebook, men der sker ikke rigtig noget. Hvad kan man gøre i denne situation?
Avatar billede michael_stim Ekspert
04. juli 2019 - 11:02 #1
Hvad havde du tänkt dig at man kunne göre, udover at kontakte FB? Politiet? Tror jeg näppe lägger resurser på det.
Avatar billede Slettet bruger
04. juli 2019 - 14:38 #2
gå ind på profilen, oppe i menuen til højre er 3 prikker. klik der.
nu kan du anmelde profilen, og give en grund
Avatar billede a3-seo.dk Ekspert
11. juli 2019 - 06:19 #3
Sidwave har ret, men det kan tage lang tid. Fortæl din ven, at han skal bede sine venner gå ind og anmelde siden ligeledes ...