Avatar billede amddurin Juniormester
05. juli 2019 - 19:58 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Program til sikkerhedskopi på flere eksterne Harddiske?

I min PC har jeg 2 X 3 TB som jeg gerne vil kunne lave sikkerheds kopier af på 3 stk. 2TB diske som jeg pt bruger via USB til S-SATA...

Jeg vil kunne lægge de 3 diske til side når de ikke er i brug og efter behov lave en synkronisering med én af de 3 eksterne diske ad gangen...

Hvilket program kan håndterer sådan noget?

René Durin
Avatar billede puren Ekspert
05. juli 2019 - 23:55 #1
Allways sync
Avatar billede Slettet bruger
06. juli 2019 - 01:36 #2
Avatar billede claes57 Ekspert
06. juli 2019 - 12:42 #3
jeg har en drop-i boks for let skifte af backup-diske, og bruger den gratis Macrium Reflect (aconis er lige så godt - jeg startede bare med macrium)
https://www.macrium.com/reflectfree