Avatar billede valsbol Seniormester
10. juli 2019 - 23:51 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

ikon for gmail på proceslinjen

hej. jeg har en blå ikon med en kuvert i på min proceslije,men jeg vil gerne have gmail ikon i stedet for. Jeg bruger win 10. Jeg kunne sagtens gøre det på Win 7, men nu er jeg ikke i stand til det
Avatar billede Slettet bruger
11. juli 2019 - 03:38 #1
gmail er en hjemmeside, ikke et windows program

du skal bruge en af disse apps
https://www.getmailbird.com/best-gmail-app-for-windows/
Avatar billede hjolsen Ekspert
11. juli 2019 - 05:39 #2
Åben Gmail i Edge ,klik på de tre prikker i øverste højre hjørne ,vælg fastgør denne side til proceslinjen !
Avatar billede valsbol Seniormester
11. juli 2019 - 07:34 #3
tak for jeres svar. det første svar løser ikke mit problem, da det ikke giver mig gmails udseende, og det er det jeg vil have.
Det andet svar har givet mig en M ikon i proceslinjen, men jeg vil helst kun bruge Chrome og den ikon åbner i Edge. Så det er ikke løsninger jeg kan bruge. Jeg håber på at andre har en løsning.
I win 7 kunne jeg trække en adresse fra Chrome til min desktop og så flytte den ned i proceslinjen.
Avatar billede valsbol Seniormester
11. juli 2019 - 07:42 #4
Det viser sig at jeg kan lave en google ikon på min desktop ved at markere en google url og trække den ud på skrivebordet. Så mit problem er løst nu.