Avatar billede Jannickhess Professor
12. juli 2019 - 21:21 Der er 2 kommentarer

Outlook fortryd mail, er slået tid hvordan slår jeg den fra

Da det er længe siden, at jeg indsatte muligheden for at fortryde en fejl mail
Men nu ønsker at slå den fra igen
Kan i hjælpe mig med dette
Avatar billede Slettet bruger
17. juli 2019 - 08:54 #1
det er vidst en standardfunktion, som ikke kan slås fra...med mindre du har lavet en ekstra makro/knap til det (som så kunne slettes)
Avatar billede Jannickhess Professor
23. juli 2019 - 23:50 #2
Jeg har på et tidspunkt selv slået fortrydelser muligheden til manuelt
derfor er jeg ret sikker på, at jeg så bare skal finde denne mulighed igen og så bare slå denne fra igen så den kan fortrydes..

Har bare glemt hvad jeg gjorde den gang, det var nærmest lidt en tilfældighed jeg så muligheden, den gør bare systemet noget langsommere, da den så også reagere

ved at værer langsommere når jeg sletter en række modtagne mails, fra uønskede firmaer.