Avatar billede Slettet bruger
18. juli 2019 - 10:44 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Problemer med nettet efter Windows update

I går aftes lagde Windows 10 en update på min stationære computer, og bad mig genstarte. Efter genstart kører nettet elendigt.
Jeg har kørt en fejlsøgning, men den kunne ikke rette fejlene.
det er noget med DNS, som jeg ikke har forstand på.
Jeg har yousee med over 150/30 mb.

https://ibb.co/4VCkR6y
Avatar billede poko1 Ekspert
18. juli 2019 - 10:47 #1
Der er fejl på ibb.co
Avatar billede Slettet bruger
18. juli 2019 - 10:59 #2
Tak, men den går fint ind hos mig. https://ibb.co/4VCkR6y
Avatar billede Slettet bruger
18. juli 2019 - 11:11 #3
Nu har jeg læst hvad en DNS server er for noget, men det hjælper ikke meget på problemet.
Avatar billede Slettet bruger
18. juli 2019 - 11:25 #4
Jeg har nulstillet netværksforbindelsen og genstartet og lige nu kører det fint.
Avatar billede Slettet bruger
18. juli 2019 - 12:23 #5
Det kører stadig som det skal, så nulstillingen af netværket var løsningen.