Avatar billede Meya Kristiansen Praktikant
20. juli 2019 - 10:17 Der er 4 kommentarer

Bærbar tænder ikke

Hej.

For to dage siden sad jeg og spillede på min bærbar, da klokken så blev mange og jg valgte at slukke den og sætte den i opladen, jeg har ikke rørt ved den før nu. I dag ville jeg så tænde den men det ville den slet ikke.... jeg prøvede først uden oplade og derefter med. Jeg har prøvet forskellige stikkontakter.. hvad kan være galt?
Avatar billede poko1 Ekspert
20. juli 2019 - 10:25 #1
Hvilken Bærbar drejer det sig om.?
Hvis du kan tage batteriet ud så gør det og fratag også opladeren
Hold derefter Startknappen nede i 30 Sec. Sæt derefter laderen til igen og forsøg opstart
Avatar billede poko1 Ekspert
20. juli 2019 - 10:28 #2
Hvis batteriet ikke kan fjernes så se i bunden om der er et reset hul.!
Avatar billede Slettet bruger
20. juli 2019 - 17:20 #3
virker uden batteri ? = batteri er slut prut
vil ikke tænde ? = strømforsyning er futtet af
Avatar billede poko1 Ekspert
21. juli 2019 - 08:24 #4
Hej Meya.
fik du gang i den Bærbare.??