Avatar billede lurup Ekspert
21. juli 2019 - 20:26 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

optage yousee på min pc eller en nas

Er det på en måde mulig for mig at optage yousee kanaler på min pc eller nas ?

Det kan optages via login fra pc tænker jeg
21. juli 2019 - 20:39 #1
Avatar billede claes57 Ekspert
22. juli 2019 - 07:36 #2
Mange tv kan selv styre det med en tilsluttet ssd/hd (brug en 2,5”, så der ikke skat strømforsyning til). Det virker lige så godt som yousee boksen.
Hvis mit tv er slukket når en valgt film ønskes optaget, så starter det med et minimum (ikke billede eller lyd) og ssd viser aktivitet. Efter film lukker tv ned på stand-by igen.
Det kan ikke optage en film mens tv viser andet program.
Avatar billede poko1 Ekspert
22. juli 2019 - 08:40 #3
Hvis dit TV har sådanne muligheder.
Her har jeg en 1TB Harddisk tilsluttet.
https://ibb.co/ftbySHh
Avatar billede claes57 Ekspert
22. juli 2019 - 09:16 #4
tv-optagelser er så kodet, så de kan kun vises fra den enhed, der optog dem. Filmindustrien tillader ikke piratkopiering, så kodningen er et krav til alle optagere.
Avatar billede cht22 Professor
22. juli 2019 - 10:46 #5
Hej lurup

Ja det kan godt lade sig gøre at optage tv kanaler fra yousee via login på pc.

Jeg har ikke nogen ide om hvordan man optager på en nas
Avatar billede lurup Ekspert
24. juli 2019 - 19:19 #6
Jeg har lige fået en tv boks i dag. Blev lovet af yousee den skulle virke uden antenne stik og kun med net forbindelse og login.
Det har jeg så fundet ud af i dag det ikke er mulig.
Avatar billede poko1 Ekspert
24. juli 2019 - 19:47 #7
Jeg har også en Yusee Box den bruger ikke antenne men den har Net forbindelse til Routeren. og fra boxen til Tv er der HDMI forbindelse.
Avatar billede poko1 Ekspert
24. juli 2019 - 20:06 #8
Fra Yousee TV Box
https://ibb.co/wrCCmWB
Avatar billede lurup Ekspert
24. juli 2019 - 21:53 #9
Underlig
Jeg har snakket med Yousee og det siget at boksen kun virker med antenne stik i og de beklager det de før havde sagt til mig.
Hvis jeg sætte det heel i siger den at den ikke kan opdatere og venter på forbindelse fra antenne stikket selvom lan kabel er i
Avatar billede poko1 Ekspert
24. juli 2019 - 22:36 #10
Så er det ikke samme model Der er ingen antennestik på min
Ser sådan ud med USB i Højre side
https://ibb.co/8zwNwWV
Avatar billede lurup Ekspert
25. juli 2019 - 00:30 #11
ok...tak for hjælpen