Avatar billede ossys Mester
24. juli 2019 - 16:06 Der er 1 kommentar og
2 løsninger

Fra computer til Instagram

Instagram. Jeg har fået et problem, da jeg gerne vise billeder på Instagram. Hvordan benytter man COMPUTEREN til at oploade billeder til Instagram. Jeg har fundet en vejledning til Apple Computer, men ikke til en Windows (7).  Er der en der har et bud.
25. juli 2019 - 00:19 #1
Avatar billede martens Guru
25. juli 2019 - 03:42 #2
Prøv med  CTRL  + SHIFT + I
Derefter CTRL + SHIFT + M
og så et tryk på F5

Wupti din browser opfører sig som på en mobil eller tablet ;o)
Avatar billede ossys Mester
28. juli 2019 - 12:04 #3
Martens. Tak skal du have. Vupti det virker