Avatar billede Sara Schlüter Praktikant
28. juli 2019 - 23:51 Der er 3 kommentarer

Lenovo-bærbar gået offline efter opdatering

Kære alle, jeg håber en her kan hjælpe. Jeg har opdateret min Lenovo-bærbare med den nyeste BIO-dims (som den jo selv kræver, at man gør). Efter genstart er det ikke længere muligt at gå på nettet. Virker til at alle netværksdata er forsvundet. Jeg har prøvet at nulstille netværksindstillinger uden held. Det er som om, den helt har slettet alt omkring wifi og modemadgang etc. og maskinen nærmest virker til at være bygget kun til at være offline (jeg kan stadig klikke på den i højre hjørne, hvor jeg normalt finder tilgængelige netværk, her er eneste mulighed dog at vælge at slå flytilstsnd til). Nogen andre, der har været ude for noget lignende?

Vh Sara
Avatar billede Slettet bruger
29. juli 2019 - 00:26 #1
måske er netkortet slået fra
du skal ind i kontrolpanel/netværk og tænde det
og så kig alle indstillinger igennem, at den ikke slukker for det igen

så skal du slå alt strømstyring fra, også i BIOS, ellers kan den finde på at slukke det
Avatar billede Sara Schlüter Praktikant
29. juli 2019 - 01:21 #2
Tak Sidwave. Det virkede ikke, men i forsøget på at løse den gennem dine forslag faldt jeg over muligheden for at genindstallere hele maskinen. Så det gjorde jeg og nu er jeg online igen. Aner ikke, hvad der var galt før. Men krydser fingre for, at det ikke gentager sig :) Vh Sara
Avatar billede Slettet bruger
29. juli 2019 - 03:29 #3
det var ikke nødvendigt :)
da den har installeret netkort driveren, har den startet kortet! :)