Avatar billede Xs_Razr Seniormester
03. august 2019 - 02:00 Der er 1 kommentar

Dock til 2 skærme og Mac

Hej CW

Jeg er igang med at bygge mit hjemme-setup op. Dog er jeg rendt ind i en lidt dum udfordring.

Jeg har besluttet mig for at bruge to Dell UltraSharp U2415 monitors, som jeg gerne vil forbinde med min MacBook Pro 18’, som skal fungere som min work station.

De to monitors har 2 x HDMI og 2 x Display Porte integreret, men da jeg “kun” har 4 Thunerbolt 3 (USB-C) porte i min Mac, har jeg forsøgt at finde en dock der kan håndtere forbindelsen mellem ovennævnte, men desværre uden held. Mit krav går ud på, at jeg gerne vil have en løsning, hvor jeg kan køre enten HDMI eller DP ned i docken fra monitors, og så skal dock’en kunne forbinde til Mac’en via USB-C.

Er der nogen der kan give et bud på en god løsning til en dock der opfylder ovenstående eller et godt alternativ?

Anbefalinger og forslag modtages med kyshånd.
Avatar billede puren Ekspert
03. august 2019 - 15:02 #1
google: macbook pro docking station two monitors

https://www.maketecheasier.com/best-docking-stations-macbook-pros/

det var svært