Avatar billede Bjarne Klejner Praktikant
06. august 2019 - 12:13 Der er 3 kommentarer

Har bjerge i stedet for billeder på mine ikoner på skrivebordet

Også skrift er blevet mere utydelig - men kan ikke huske hvad det er jeg har lavet om.

Mvh. Bjarne
Avatar billede ErikHg Ekspert
06. august 2019 - 12:50 #1
Kan du lave et snapshot fra skærmen, vil det hjælpe.
Du lægger snapshottet ud som et link, vha. dette program:

https://da.imgbb.com/

Hvad er det for en version af Windows, der er installeret på din computer, mærke og model.
Avatar billede claes57 Ekspert
06. august 2019 - 14:24 #2
du har valgt en forkert skærm-opløsning
06. august 2019 - 18:24 #3
Eller du har fået den sat til at vise små ikoner, eller andet
På Skrivebord kan du højre klikke og vælge vis, og så mellem store ikoner, eller store ikoner.
I stifinder, kan du vælge vi i menu linien for oven, og igen mellem store ikoner

Det er ikke altid settings bliver nedarvet til under foldere, og jeg kan ikke huske fixet på det, men så kan man rent lav praktisk vælge setting for under folderen.