Avatar billede TheCortsen Novice
14. august 2019 - 15:05 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Åben for kommentarer

Jeg har et rengøringsfirma i Slagelse https://merkurservice.dk/rengoeringsfirma-i-slagelse I sagens natur har jeg som følge deraf en hjemmeside med en blog. Nu har jeg overvejet at åbne op for kommentarer og spørgsmål på blog delen. Derfor kunne jeg godt tænke mig at høre din(e) erfaringer med at åbne op for kommentarer på din blog eller hjemmeside. Min frygt er at jeg skal til bruge en masse tid på at fjerne spam i kommentarfelterne.
Avatar billede claes57 Ekspert
14. august 2019 - 15:15 #1
lav blog som en facebook-side i stedet - så er det lettere at styre og du har navn på dem, der skriver. Evt kan fb være indlejret på din side også.
Avatar billede TheCortsen Novice
14. august 2019 - 15:20 #2
@claes57 Det var faktisk en god ide med Facebook :-)
Avatar billede AndersAnders Novice
17. august 2019 - 11:21 #3
Altså hvis du bruger wordpress, så er det lige omvendt - så skal du godkende en kommentar før den kan ses. Så du skal altså kun godkende de ægte kommentarer. Det vil derfor aldrig kunne tage overhånd, og der er i øvrigt også plugins, til at forhindre mange af spam kommentarene.