Avatar billede Kentoi Seniormester
18. august 2019 - 18:40 Der er 3 kommentarer

Visual Studio

Hej.
De forskellige versioner af Visual Studio der findes hvad er forskellen?
Og kan jeg lave windows apps med Visual Sudio Community?
Avatar billede arne_v Ekspert
18. august 2019 - 19:59 #1
Avatar billede arne_v Ekspert
18. august 2019 - 20:00 #2
Ja - du kan lave Windows desktop apps (Win Forms og WPF apps) med Community Edition.
Avatar billede Kentoi Seniormester
03. september 2019 - 08:17 #3
Tak for dit svar.
Grunden til at jeg spørger er fordi at jeg har modtaget noget kode fra en ven og han har en form i koden, men jeg kan ikke vise den i VSC og .NET synes jeg også at driller. Jeg er ikke så skrap til VSC. Måske du kunne hjælpe mig med hvorfor jeg ikke få koden til at køre.