Avatar billede tand Seniormester
27. august 2019 - 15:28 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

canon MG 7550 fejltilstand

Min printer er gået ned, den melder fejltilstand og jeg kan ikke starte den .
Hvad kan jeg gøre.
Avatar billede milter Ekspert
27. august 2019 - 19:01 #1
Prøv at kigge på linket herunder. Der skulle du kunne skrive den fejlkode, du får, og det kan måske hjælpe dig videre. Ellers kan du også skrive her, nøjagtigt hvad fejlkoden siger.

https://www.canon.dk/support/consumer_products/products/fax__multifunctionals/inkjet/pixma_mg_series/pixma_mg7550.html?type=errorcode
Avatar billede tand Seniormester
28. august 2019 - 07:26 #2
Jeg får ingen fejlkoder da jeg ikke kan tænde for printeren.
Avatar billede tand Seniormester
28. august 2019 - 08:25 #3
Jeg har bestilt en ny printer.
Canon Mg 5750.
Avatar billede tand Seniormester
28. august 2019 - 08:26 #4