Avatar billede martin_moth Mester
30. august 2019 - 17:22 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Uønsket genvejshjul installeret på Android

Hej

Jeg har fået et mega irriterende genvejshjul installeret på min Samsung Falaxy S8.

Har googlet det, kan se at andre også har oplevet det samme (tilbage til 2018), men ingen af de forklaringer og løsninger der anføres passer til mig. Jeg har ikke installeret noget af det der nævnes som årsagen til at hjulet er der.

Link til foto:

https://forums.androidcentral.com/attachments/samsung-galaxy-s6/261813d1497260387-how-do-i-turn-off-bottom-right-corner-pop-out-shortcut-quick-settings-screenshot.jpg

Nogen der ved hvordan jeg får det VÆK?

PS. Forkert kategori? Anvis gerne den rigtige.
Avatar billede martin_moth Mester
30. august 2019 - 17:39 #2
Hey, hurra. Fandt en app der hed mobilego. Afinstallerede, og alt er normalt igen