Avatar billede di-ana Mester
02. september 2019 - 01:22 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

WIN ZIP DRIVER UPDATER

JEG  HAR KØBT NY pc FOR KORT TID SIDEN. den gl. gik i udu. den nye er af mærket HP
der er noget "som tilbydes sig hele tiden og dette er:
WINZIP driver updater
er den god eller er den ikke-god???
aner heller ikke om pgl. er indeholdt i min HP
eller om den er "salgs-gas"
ELLER "om den er farlig???
??????????
di-ana
Avatar billede kirpo Juniormester
02. september 2019 - 08:06 #1
Prøv at Google win zip driver updater, så får du en del info og kan beslutte dig, om du vil gemme eller slette
Avatar billede INK Ekspert
02. september 2019 - 08:22 #2
Du har ikke brug for en driverupdater!
Hvis maskinen kører pænt, så undlad at pille ved driverne. Skulle du engang få brug for en ny driver som Windows update ikke finder til dig, så er det producentens hjemmeside og ikke diverse programmer, der løser opgaven.
Avatar billede Uvanga Ekspert
02. september 2019 - 09:21 #3
Enig med #2
Har lige haft et problem med en driver. Jeg gik ind på producentens hjemmeside, og problemet blev løst med en ny driver.
Avatar billede MADOlsen Forsker
02. september 2019 - 12:48 #4
Du er før blevet opfordret til at lade være med at råbe (bruge store bogstaver) og følge op på dine mange uafsluttede spørgsmål.

Er det noget, du snart overvejer at gøre?
Avatar billede 220661 Ekspert
02. september 2019 - 16:04 #5
di-ana lad være med at skrive private beskeder. Jeg svarer ikke på dem.
For at opdatere på drivere er det kun producentens hjemmeside du skal hente drivere fra.
Når du henter disse programmer til at opdatere med, får du mere installeret på computeren du ønsker.
Så Opdater enten fra enhedshåndteringen eller hent drivere fra producent.
Virker pc som den skal så henter du ikke drivere.
Avatar billede di-ana Mester
05. september 2019 - 16:31 #6
220661
jamen altså - jeg aner jo ikke i hvor lang tid den har stået til salg i el-giganten.
og så ville jeg bare være på forkant m.h.t. updates.
di-ana
Avatar billede di-ana Mester
05. september 2019 - 16:33 #7
220661
TAK FOR DIT RÅD.
di-ana
Avatar billede di-ana Mester
05. september 2019 - 16:37 #8
220661

jeg har ikke installeret den - har checket under
programmer og funktioner.
MEN
den propper op og tilbyder sig hele tiden.
di-ana
Avatar billede di-ana Mester
05. september 2019 - 16:39 #9
nå nå nå
"nu er jeg blevet MESTER"
det er da vist ikke rigtigt, at
jeg "ER EN MESTER"
di-ana
Avatar billede 220661 Ekspert
05. september 2019 - 17:37 #10
Har du prøvet at slette din historik på browseren?
Avatar billede 220661 Ekspert
05. september 2019 - 17:39 #11
#9 Man ændrer titel kun med de indlæg man skriver og de spørgsmål man stiller. Det er fuldstændigt misvisende det system. Jeg har gjort opmærksom på det, men det gør de ikke noget ved.
Avatar billede 220661 Ekspert
05. september 2019 - 17:41 #12
Klarer en sletning af historik og cookies ikke problemet, så prøv at hente og køre AdwCleaner
https://downloads.malwarebytes.com/file/adwcleaner