Avatar billede André T. Praktikant
02. september 2019 - 12:44 Der er 4 kommentarer

Eksternhardisk

Jeg har et spørgsmål, hvis man nu installere et spil og en spil client på en ekstern hardisk, fra sin egen computer, kan man så åbne spillet og clienten fra en computer som ikke er ens egen, og man ikke har admin koden til (i dette tilfælde en skole computer) bor på skole hjem og min computer stammer fra stenalderen, så dette kunne være nice B-)
Avatar billede claes57 Ekspert
02. september 2019 - 12:46 #1
ved installation placeres der typisk også filer i windows-mappe - og de vil så mangle på den anden pc.
Avatar billede André T. Praktikant
02. september 2019 - 12:47 #2
ville man ikke kunne trække denne mappe med på den eksterne? :-)
Avatar billede Slettet bruger
02. september 2019 - 12:52 #3
Det kan man ikke sige generelt;
der er spil, hvor det kan lade sig gøre, og der er spil, hvor det ikke kan lade sig gøre.

Det må komme an på en prøve :)
Avatar billede André T. Praktikant
02. september 2019 - 12:58 #4
okay, så det er bare at forsøge med mit kilometer lange spil bibliotek, og se hvilke der virker, og hvilke som ikke gør? :-D tak for hurtigt svar. #download#at#public#wifi#just#kill#me#please xD