Avatar billede ferdinand.k Mester
03. september 2019 - 12:46 Der er 1 løsning

Beregning af den eksponentielle linie

Hejsa,

Jeg har 2 kolonnenavne, 'nuværende' og 'kommende'. For hver af kolonnerne, har jeg array af celler som indeholder en række værdier for nogle årstal.
Jeg har lavet en graf som illustrerer ovenstående.
Jeg har nu valgt én af graferne, og valgt at der skal vises en eksponentiel tendenslinie, og får også vist ligningen i diagrammet.

Mit behov er nu at jeg ønsker at beregne mig frem til tallet som vises i ligningen. Er der én der kan hjælpe med komme med input hertil?

Tak
Avatar billede ferdinand.k Mester
03. september 2019 - 14:56 #1
problem solved (Y)